In aanloop naar de landelijke Passion op Witte Donderdag is er The Passion 40daagse waarbij er overal in Nederland kleine concerten en paaswakes worden gehouden. De PKN en VEG in Harkema doen hier ook aan mee. Iedereen is welkom om erbij te zijn.

Op 26 maart 2022 is er in de VEG Kerk een concert van Paul Favier Het concert heeft het thema van The Passion: Alles komt goed?! en begint om 20.00 uur. Je bent hartelijk welkom, bestel van tevoren wel even je ticket(s).Ze kosten €10,- voor volwassenen en €3,50 voor kinderen.

Je kunt ze online bestellen ( zingen in de kerk.nl) of bij de beide kerken. De tel. nummers vind je onderaan.

Op dezelfde dag wordt er op het plein voor de PKN kerk ook een paaswake rond een replica van het Passionkruis georganiseerd. Deze paaswake is een laagdrempelig moment van bezinning en ontmoeting rond het bekende, witte kruis. Je kunt er een kaarsje branden, een kaartje schrijven voor iemand die bemoediging nodig heeft of meedoen met een vragenwandeling. Er is ook alle ruimte om gedachten te delen, vragen te stellen of gewoon even stil te worden. De paaswake wordt gehouden tussen 13.00 en 17.00 uur. Er is koffie en thee, en er zijn mensen om mee in gesprek te gaan. De paaswake is voor iedereen gratis toegankelijk.

Datum: 26 maart 2022

Locatie: Harkema, PKN kerk en VEG kerk

Tijdstip:13.00 uur (paaswake), 20.00 uur (concert)

Meer info en aanmelden concert: PKN kerk, 0512 361862